MOTYWACJA #6, czyli Niemożliwe nie istnieje a Dobro Powraca- Tworzymy Szlachetną Paczkę!

Witajcie!

Dziękuję Wam wszystkim,  którzy jeszcze czytają tego bloga mimo moich nieregularnych wpisów. Nie wiem jak inni to robią, że łączą pracę, naukę, pisanie postów i jeszcze czytanie książek w wolnym(!) czasie. W ciągu 24 godzin, ja 8 godzin pracuję , 8 śpię (przynajmniej powinnam) i reszta czasu mi umyka nie wiadomo kiedy i na co. Jednak tym razem przez najbliższe 3 tygodnie po pracy będę miała pełne ręce roboty, a przynajmniej taką mam nadzieję. A dlaczego? A dlatego, że wreszcie ruszyła Szlachetna Paczka! Już drugi raz jestem Darczyńcą i teraz nie wyobrażam sobie jak mogłam wcześniej tego nie organizować. W ubiegłym roku akcja zakończyła się wielkim sukcesem, wspólnie z firmami, osiedlem studenckim Lumumbowo w Łodzi , znajomymi, przyjaciółmi i rodziną stworzyliśmy Największą Paczkę w Regionie Radomskim, i to już jest na prawdę sukces! Ale dla mnie największym sukcesem było szczęście tej cudownej rodziny, dla której tworzyliśmy to wszystko. 2 tygodnie akcji, wydarzenie na FB, relacjonowanie, działania logistyczne, pakowanie, sortowanie i wszystko podczas roku akademickiego , z dawką dodatkowych energetyków- ale udało się! I dlatego teraz wiem, że Niemożliwe nie istnieje, bo trzeba tylko chcieć. W tamtym roku chciałam a w tym chcę jeszcze bardziej, ponieważ wybrałam rodzinę z młodym stażem ale mimo wszystko z trudnościami. I dlatego ten wpis jest taki szczególny: Na Facebooku ponownie stworzyłam wydarzenie, w którym będę relacjonować każdy dzień zbierania paczki i wszystkie informacje aby były na bieżąco (link do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/353193571702316/ ). Jeśli ktoś kto czyta mojego bloga jest z Wrocławia, bądź ma znajomych lub rodzinę, ma serce i chęci zapraszam do udziału w akcji! Uwierzcie, że jak jedna osoba kupi tylko jedną rzecz typu makaron czy cukier a będzie nas spora grupa to stworzymy Najbardziej Szlachetną Paczkę w Polsce! 🙂 Liczę na wszystkich, którzy znają mnie osobiście i wirtualnie ale wiedzą, że ja nie lubię zawalać ważnych spraw. Więc…. Pomożecie?

Przez najbliższe 2-3 tygodnie posty będę wstawiać tylko na FanPage’a ze względu na na prawdę napięty grafik z Paczką (Niech będzie najbardziej napięty jak się da! 🙂 ) , dlatego proszę Was o wyrozumiałość i zapraszam na FB i wydarzenie :)!

Dla zachęty wstawiam zdjęcia z poprzedniej edycji, pamiętajcie DOBRO WRACA! 🙂

Pozdrawiam i życzę motywacji do działania i pomagania!

Carol 🙂

One thought on “MOTYWACJA #6, czyli Niemożliwe nie istnieje a Dobro Powraca- Tworzymy Szlachetną Paczkę!

Skomentuj

